Select Menu

Featured Posts

Slider

INFO

Artikel Islamiah

Omg!

WOW

TRAVEL

Videos

» » » » » » » » » » » » » » » » » Wow | Kucing bertelinga Lima (5) di Russia adakah ini dikatakan Kucing bertanduk dua ??
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

TAOTAUAJER - Kucing adalah antara haiwan peliharaan yang paling Popular di dunia ini, kucing adalah haiwan yang comel dan jugak mempunyai sifat-sifat yang menarik.  Tapi korang tau tak, di rusia telah ditemukan seekor kucing yang unik dimana kucing tersebut mempunyai Lima (5) telinga...Lima tau!!

Ini dia kucingnya..korang tengok betul-betul, bukan edit Photoshop tau.

Photobucket

Di Russia, seorang ahli biologi dari Voronezh, Russia telah menjumpai seekor kucing yang memiliki lima telinga di tepi jalan dan justeru itu membawanya blik kerumah untuk dikaji dan mencari kemungkinan untuk dibiakkan.

Ini , kalau dibiakkan nie dan dijual mesti hargannya mahal sebab exotik.

Photobucket

Katanya si Vladimir Obryvkov dari Universiti Pertanian Voronezh " Kucing tersebut memiliki dua telinga yang normal, dan dua telinga tambahan yang terbalik dengan 180 darjah, dan telinga kelimanya adalah berukuran sangat kecil".Align Center

Ilmuan tersebut, yang telah bertahun-tahun mempelajari tentang keanehan haiwan, beliau cuba membuat kajian terhadap kucing ini dengan mengambil foto sinar-X telinga kucing tersebut. Namun, kucing tersebut tidak disimpan di Makmal tetapi membawanya pulang ke rumah dan diberi kepada anaknya.

Obryvkov mengatakan, kucing yang diberi nama Luntya itu juga memiliki cakar yang besar, tetapi kelakuannya tidak lah berbeza dengan kucing-kucing yang lain.

Beliau menanam azam untuk membiakkan haiwan berliharaan barunya itu dengan kucing bertelinga lima, yang tinggal di Vladivostok, untuk menciptakan baka jenis bari dari kucing tersebut.

Obryvkov juga telah memperlajari seekor anak lembu yang memiliki kepala dua, dua ekor dan dua jantung; seekor kambing bermata satu; ayam berkaki empat; babi kembar siam;serta seekor kuda dengan dua hidung dan tiga mata.

Apakah ini tanda-tanda hujung dunia, adakah kucing ini yang dicerita kan pada masa dahulu kucing bertanduk??

.
----------------------------------
Sudah Baca? Jangan Lupa LIKE , Tweet atau Share artikel ini tanpa segan silu

«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post