Breaking

Wednesday, March 30, 2011

Owh | 38% Orang Amerika percaya Tsunami Jepun adalah petanda dari Tuhan

Okay.. bagi anda, anda rasa korang percaya tak dimana Tsunami di Jepun adalah petanda dari Tuhan?? Setiap kejadian yang berlaku pasti ada hikmahnyakan dan mesti ada sebabnya kenapa ia berlaku kan...kan

Seperti artikel lepas yang telah saya post iaitu Khalimah Allah SWT ketika tsunami di Jepang korang boleh lihat sendirikan dimana khalimah tersebut terlihat, bukan nak buat cerita tetapi mungkin juga hanya kebetulan. Seperti post saya yang lepas juga dimana kejadian di Jepun ini tertulis di dalam Al-Quran.

Photobucket

Hasil daripada vote dari siaran America Live with Megyn Kelly mengatakan vote tersebut dari Public Religion Resources. Hasil daripada undian tersebut hanya 38% mengatakan setuju manakala selebihnya tidak setuju.

Adakah ini menandakan orang amerika tidak percaya akan tuhan ( iye ker ? ) dan tidak percaya akan kejadia-kejadian yang berlaku ini sumanya tuhan yang tentukan...

Kita lihatkan video ini :



sedikit dari CNN, yang telah merumuskan bahawa bilangan yang vote dengan menyifatkan 38% populasi amerika sebagai "sedikit"



Shintaro Ishihara, orang yang menyatakan bahawa gempa bumi yang berlaku adalah hukuman tuhan.

Dia rasa bersalah sebab??haa..dye tak bagi tau pendudunya yg Jepun Ade Nuklear kan...

Photobucket

Adbox