Select Menu

Featured Posts

Slider

INFO

Artikel Islamiah

Omg!

WOW

TRAVEL

Videos

» » » » » Wow | DitembakTiga kali tidak mati masih selamat
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Ditembak Tiga Kali.. di Kepala, Jantung dan Lengan Kanan.. Tetap Hidup dan Selamat!!.. Seorang wanita ditembak di kepala oleh kekasihnya telah selamat dari serangan itu setelah doktor mengeluarkan peluru dari otaknya. Lulusan seni 24 tahun dari Delhi, yang hanya dikenal sebagai Heena, ditembak tiga kali – di kepala, jantung dan tangan – setelah dia menolak tawaran pernikahan.

Salah satu dari tiga peluru masuk telinga kirinya mematahkan tulang tengah dan telinganya sebelum berakhir tertanam di otak. Dua lainnya terbenam di lengan kanannya dan jantung. CT Scan menunjukkan peluru tertanam di bahgian dalam otak.

Doktor di Lok Nayak Hospital di ibukota India mengatakan Heena sangat ‘beruntung’. Dr Amit Banerjee berkata: “Kami terkejut melihat kes seperti itu. ‘ Dia beruntung telah selamat. ” Heena masih belum pulih dari trauma setelah dia dirawat dihospital.

Dr PN Pandey, ketua bedah saraf, berkata: “Peluru itu masuk otak melalui telinga kiri dan menekan tengkorak. Tapi untungnya peluru itu tidak merosak bahagian manapun dari otak yang mengawal fungsi tubuh. ” Dia banyak kehilangan darah kerana patah tulang rusuk, pembedahan menjadi lebih kompleks dan pesakit harus diberikan beberapa unit darah.

Meskipun doktor telah menyatakan pembedahan ‘sukses’, kemungkinan infeksi dan komplikasi masih mungkin terjadi di masa depan. “Peluru itu telah merosak telinga bahagian tengahnya. ini dapat menyebabkan tuli konduktif ”, adanya penurunan getaran suara yang tidak mencapai telinga dalam akibat gangguan di telinga luar, di masa mendatang, “kata Dr Pandey. “Dia juga dapat menderita pening kepala,” tambahnya.

sumber : daily mail .

----------------------------------
Sudah Baca? Jangan Lupa LIKE , Tweet atau Share artikel ini tanpa segan silu

«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post