Breaking

Monday, November 24, 2014

VIRAL! - Video Gadis Penjual Cantik Di Taiwan VIRAL di YOUTUBE [VIDEO]

TAOTAUAJER - Dalam menjalankan perniagaan, sebaiknya kita boleh memaparkan keunikan dan keunggulan perniagaan kita yang tidak dimiliki oleh pesaing. Itulah nampaknya yang benar-benar dihayati oleh gadis cantik penjual crepes ini.


Daerah Songshan adalah salah satu kawasan pasar malam yang paling ramai di ibu negara Taiwan, Taipei. Banyak sekali peniaga makanan di daerah ini, mulai dari yang normal hingga yang murah.

Kemolekannya ini membuat para pengunjung khususnya para lelaki menahan nafas, seperti yang dilihat pada salah satu angle ini...


kerana banyaknya peniaga disana, maka tiap-tiap gerai pun harus berlumba-lumba untuk menarik pengunjung. Nah, gadis cantik penjual kuih crepes susu ini menjual kecantikan dan kemolekannya untuk menarik pengunjung. Di samping itu ia selalu ramah melayani ajakan berbual pembeli dan tidak berkeberatan kalau 'tindakan' yang membuat kaum lelaki menahan ludah dirakam oleh kamera.

Saksikan video Gadis Penjual Cantik dan Seksi Di Taiwan Menjadi Viral di bawah ini



Tak pelik la kenapa tempat dia berjualan selalu ramai pembeli. Dan foto-foto 'segar' si gadis cantik yang tidak diketahui namanya ini menjadi sensasi di seantero Taiwan, China dan Hongkong.

Adbox