Breaking

Tuesday, September 24, 2013

KISAH BENAR! - Akibat Mencabar Allah Tubuh Hancur DIgilis Lori

TAOTAUAJER - Kebesaran kuasa Allah tiada tandingan nyer, Allah maha besar. Ini ada satu kisah benar yang berlaku di Johor,apabila sepasang kekasih dengan bongkak nyer mencabar kekuasaan Allah. Ikuti kisah benar di bawah ini...

GAMBAR HIASAN

Penangan mencabar Allah !

Sepasang kekasih, dinasihat oleh kluarga dan kawan-kawan agar jangan suka buat maksiat... Semua nasihat hanya dibalas dgn kata-kata perli oleh mereka berdua.. Nak jadi cerita smlm.. Terluncur kata-kata dari mereka berdua, "

Kalau Tuhan berani , meh kita jumpa... Tgk sapa lg kuat ! " Sambil ketawa. Kedua-dua nya gelak...

Kira-kira jam 11.30 malam 16 sept 2013, mereka berdua berkenderaankan motosikal memecut laju di highway tepi kg kami. Tiba-tiba berdentum bunyi kemalangan. Kedua-dua pasangan itu terpelusok didapati terpelosok ke bawah lori 16 tayar.


Menurut saksi, mereka cuba memotong tapi ada kereta bergerak perlahan di hadapan, lalu terbabas ke lori semula, tak dapat dielak lagi..

Apa yang terjadi kepada mereka ?

Kedua-duanya digelek hancur oleh lori yang sarat dgn muatannya itu....

Menurut saksi , tidak ada satu bahagin dari badan kedua-dua yang tidak hancur. Yang dapat dicam hanya 4 batang tulang (kaki) yang dagingnya telah tiada langsung, bagai dikikis habis...

Bomba yang mengutip mayat-mayat itu hanya dapat mengutip sisa-sisa itu dgn penyodok sahaja. Oleh kerana mayat-mayat, mati berasingan, maka dapat la diasingkan jugak antara keduanya..

Di hospital, kedua-dua mayat dimandikan dalam tapis, bagai membasuh daging cincang, tiada cara lain lagi.

Mayat itu kemudian dikafankan bagai mengulung 'kuih popia' dan dikerandakan. Kepada keluarga masing-masing dipesan supaya jangan dibuka lagi keranda itu..

Maka pada siang 17 sept 2013 , telah ditanam hamba-hamba Allah yang sombong itu... Hamba-hamba yang begitu berani mencabar Allah !
sumber : Gempak.org

TAOTAUAJER : Apakah nasib mereka sewaktu di dalam kubur malam pertama? Mungkin cerita ini terdapat tokok tambah oleh mana-mana pihak namun begitu wahai saudara-saudara ku, wahai hamba-hamba Allah, ambillah pelajaran dan pengajaran dari kejadian ini... - Koleksi Artikel Islamiah


Adbox