Breaking

Thursday, March 8, 2012

Wow! - Apple mengeluarkan NEW iPAD resolusi lebih jelas dengan prosessor lebih laju

TAOTAUAJER - KETUA Pegawai Eksekutif (CEO) Apple, Tim Cook berucap semasa pelancaran produk terbaru Apple, iPad 3 di Pusat Seni Yerba Buena, San Francisco, California, awal pagi ini. iPad 3 diperbaharui dengan skrin yang lebih jelas dan pemproses yang lebih pantas. Apple berkata paparan baru akan menjadi lebih jelas daripada televisyen definisi tinggi sedia ada.

SAN FRANCISCO: Apple melancarkan iPad generasi ketiga pagi tadi dengan ciri-ciri lebih canggih bagi mengekalkan kedudukannya sebagai kuasa besar dalam pasaran komputer tablet dunia.

Seperti dengan iPad sebelumnya, iPad baru bermula pada $ 499 dengan 16 GB penyimpanan untuk model Wi-Fi, atau $ 629 untuk mendapatkan akses internet selular. Ia akan boleh didapati pada 16 Mac.

iPad baru itu didatangkan dengan perisian lebih berkuasa, paparan resolusi tinggi setaraf iPhone 4S dan kemampuan untuk disambungkan kepada rangkaian telekomunikasi 4G LTE yang dapat menggerakkan data lebih pantas berbanding iPad sebelum ini.

Kalau korang nak tau IPad, yang mula diperkenalkan pada bulan April 2010, adalah produk yang paling berjaya berteknologi beberapa tahun kebelakangan ini. Ia telah menjual lebih 55 juta unit sehingga kini, dan penganalisis menjangka ia ke atas 100 juta menjelang akhir tahun ini.


new ipad sale

ipad apple 3 computer processor


Ketua Eksekutif Apple, Tim Cook berkata, jualan iPad mengatasi pengeluar komputer peribadi pada tiga bulan terakhir tahun lalu. - AFP

Nak beli tablet? Jom baca tips dari tao kalau korang nak beli tablet :


Adbox