Breaking

Friday, February 11, 2011

Hot | Paris Hilton Menganut Buddha pulak

Paris Hilton ni sepertinya ingin bermain-main dengan agama, ingin mencuba setiap agama kah... ingat nak buat macam ceritanya yang dulu The Simpel life dimana mencuba sepertimana cara hidup orang lain tetapi dengan gayanya sendiri.Yang lepas heboh yang minah nie masuk islam, hari ini heboh pulak masuk agama buddha la pulak.

Ms. Hilton sedang terpesona dengan ajaran Bodhidharma Mahatma ibnu Himar dan menyerahkan beberapa ribu dolar sebagai penghargaan.

LOS ANGELES - USA - bekas sosialis, Paris hilton telah memutuskan untuk bertukar kepada ajaran Buddhisme pula, selepas memeluk islam minggu lepas. Ini didedahkan oleh Ian Brinkham.

Dia bertemu dengan Bodhidharma Mahatma ibnu Himar sewaktu membuat sesi terapi di sekitar kawasan Pusat Membelibelah Rodeo Drive di Beverly Hills dan dia yakin untuk menganut agama Buddha pulak.

Paris mencuba islam selama seminggu dan sekarang minah nieh sedang dibimbing oleh seorang sami Buddha dan mungkin dalam perkiraan dua minggu dari sekarang mungkin minah nie akan mencuba sesuatu yang lain pulak.

Gosip sebelum ini:
- Hot | Paris Hilton masuk islam ?? Seriuskah [UPDATES]
- Hot | Paris Hilton masuk islam ?? Seriuskah
Adbox