Breaking

Wednesday, June 12, 2013

OWSEM! - Need For Speed The Movie Akan Ditayangkan Pada 2014 (9 Gambar) + VIDEO

TAOTAUAJER - Inilah antara movie yang akan menggegarkan panggung 2014. Dimana bagi peminat movie lumba kereta, pasti nyer korang akan menantikan filem gempak ini. Dimana filem ini di adaptasi daripada game yang popular iaitu game Need For Speed. Korang pasti pernah main game tersebut kan!


Dalam filem ini akan dibintangi oleh Aaron Paul akan memegang watak utama, kalau korang tak kenal la dia adalah pelakon yang berlakun dalam tv seris Breaking Bad.


Need For Speed The Movie berkisarkan mengenai Tobey Marshall (Aaron Paul) yang merupakan seorang pelumba jalanan yang telah membuat perjanjian dengan tokan kereta, Dino (Dominic Cooper). Namun dia telah diperangkap ke penjara setelah rakan baiknya mati dalam kemalangan. Setelah keluar dari penjara, Tobey telah menyertai perlumbaan jalanan bagi membalas dendam.


Filem ini dijadualkan akan ditayangkan pada 14 Mac 2014. Kereta Ford Mustang V8 yang telah dimodifikasi telah dipilih sebagai kereta hero dalam filem ini. 

Ini gambar-gambar pembikinan Need For Speed 2014






Saksikan video sedutan filem Need For Speed ini



SUMBER : gtspirit.com

TAOTAUAJER: Owhsem, bagi korang yang dah pernah main game nie pasti menantikan cerita sebegini dan di harapkan nanti tidak la menghampakan penononton. Takpe kita nantikan tahun depan.


Adbox