Breaking

Thursday, September 27, 2012

HEBAT! - Baru 7 tahun dah kuat boleh tarik kereta di China (4 GAMBAR)

TAOTAUAJERKebanyakan kanak-kanak diberitahu untuk makan sayur-sayuran, jika mereka mahu membesar sehingga menjadi besar dan kuat. Tapi lain pula ceritanya di China Budak 7 tahun begitu kuat dia sudah boleh tarik kereta bersama-sama, membawa ayahnya dan mengangkat guni besar gandum dan diletakkan atas bahunya.


Tali di lilit sekeliling dirinya untuk tarik van seberat 1,85 tan sepanjang jalan, ramai yang terkejut . Dia boleh membawa bapanya, yang mempunyai berat lebih daripada 90kg - hampir dua kali ganda berat badan sendiri dan budak kecil itu membawa beg 40kg gandum dan beg 100kg simen, membuktikan dia Strongman.

Yang Jinlong, dari Chuzhou, China sudah mempunyai berat lebih daripada 50 kilogram dan tidak menunjukkan tanda berhenti berkembang. Dengan pipi yang penuh dan senyuman besar, lelaki kuat kecil telah menjadi selebriti web di China sebagai orang berduyun-duyun untuk melihat apa yang dia akan dilakukannya seterusnya.



SUMBER : Dailymail

TAOTAUAJER : Kecik - kecik dah mempunyai tenaga yang kuat... bayangkan sewaktu 7 tahun dah tarik van dah besar nanti boleh tarik ape pulak nanti. Kenapa la kat china ramai sangat yang hebat-hebat eh? Ade jer yang luarbiasa dan mengagumkan. - Koleksi China Hebat

Adbox