Breaking

Sunday, September 30, 2012

DAHSYAT! - Krokodil Dadah Jenis Baru Dgn Kesan Yg Sangat Mengerikan Di Rusia (7 GAMBAR)

TAOTAUAJER - Sebuah jenis dadah baru telah menjadi trend di kalangan para penagih dadah di Rusia. Dadah jenis ini biasa disebut sebagai Krokodil (buaya). Dadah ini mempunyai kesan yang sangat mengerikan dan mematikan, yang akan memamah kulit, daging dan tulang dari para penggunanya.


Krokodil termasuk jenis desomorphine, sebuah sintetik opioid yang lebih berbahaya daripada heroin. Ubat terlarang ini dibuat melalui beberapa siri reaksi kimia dan campuran beberapa bahan saraf yang lain.

Di Rusia, heroin biasa dijual dengan harga sekitar $40 per-dos. Penggunaan desomorphine biasanya dicampur dengan Kodein-ubat penghilang rasa sakit berasaskan bahan-bahan konsumsi rumah tangga yang lain.

Gambar-gambar di bawah ini menunjukkan kesan yang sangat buruk sekali dari ubat terlarang itu. Kesannya menimbulkan luka pada anggota tubuh dengan kerosakan yang sangat fatal, bahkan banyak di antaranya mengakibatkan pembusukan pada daging dan kulit pengguna. Kulit dan daging korban terrkelupas dari tulangnya.







TAOTAUAJER : Korang lihat lah sendiri apabila manusia terjebak dengan dadah... padah makan nyer. Mengerikan apabila luka pada anggota tubuh dengan kerosakan yang dahsyat berlaku pada badan. Korang agak betapa sedapnya deorang amik dadah tu dan betapa sedapnya deorang menanggung sakit macam nie? - Koleksi Mengerikan

Adbox