Breaking

Friday, July 27, 2012

WOW! - Infografik: Kos Yang Diperlukan Untuk Menjadi Seorang Batman (4 GAMBAR)

TAOTAUAJER - Filem siri Batman diterbitkan pada minggu lepas 'The Dark Night Rises' sangat memberangsangkan, berpusu-pusu orang menyaksikan filem tersebut. Filem terakhir Batman adalah pada tahun 2008 iaitu 'The Dark Knight' yang juga di bintangi oleh Christian Bale.

Pernah tak terlintas di fikiran korang berapakah kos jika korang ingin menjadi seorang wira batman?? Jom kita lihat infografik di bawah ini jumlah kos keseluruhan kelengkapan sebagai seorang wira.


Itu baru bagi satu set lengkap suit bat man... kalau korang saksikan dalam Movie tersebut ade beberapa suit kan..

Saksikan lagi Infografik kos-kos jika menjadi Batman di bawah ini....
Ini pula kos bagi KENDERAAN batman dimana hampir $80,000,000 bagi ke tiga-tiga kenderaan batman iaitu The Tumbler, The Batpod dan yang terbaru dalam siri ini adalah The Batman.



sumber : Geekologie      

TAOTAUAJER : Mahal bukan....kalau korang nak tau Selepas berlakunya insiden pembunuhan di Colorado yang berkait rapat dengan filem "Batman - The Dark Knight Rises", berlaku satu lagi peristiwa buruk berlaku disebabkan oleh filem yang sama di panggung GSC di IOI Mall Puchong dirompak dengan jumlah wang sebanyak RM 140,000 berjaya dilarikan yang mana hampir kesemuanya adalah jumlah kutipan filem pecah panggung tersebut.
Adbox