Breaking

Monday, December 5, 2011

OMG! - Kereta mewah Jutaan Dolar Ferrari , Lamborghini dan Mercedes musnah dalam 60 saat

TAOTAUAJER - Peminat sukan di Jepun bersiar-siar dengan kereta mewah berakhir di lebuh raya bebas yang mahal - kemalangan tersebut merosakkan lapan Ferrari, Lamborghini dan dua Mercedes mungkin bernilai lebih daripada $ 1 juta bersama-sama.

Polis menjalankan siasatan atas kemalangan tersebut

Lihatkan lagi kereta-kereta mewah di bawah ini...

Polis berkata mereka percaya kemalangan Ahad lalu berlaku apabila pemandu Ferrari yang cuba untuk menukar lorong dan melanggah pembahagi jalan. Beliau berputar di seluruh lebuh raya , dan kereta lain berlanggar pada masa yang sama cuba untuk mengelakkan perlanggaran keretanya.






Video kemalangan yang disiarkan oleh NTV, satu rangkaian nasional yang utama, menunjukkan beberapa perlanggaran, Ferrari merah terang bersepah di lebuh raya.

Tiada siapa yang cedera parah, tetapi polis di wilayah Yamaguchi berkata 10 orang telah dirawat untuk lebam-lebam dan luka. Polis berkata 14 kereta yang terlibat sama sekali.

Mitsuyoshi Isejima jurucakap polis trafik yang dikenali sebagai acara "perhimpunan narcissists," menurut kepada Bloomberg. Beliau berkata pemandu yang berusia antara 37 dan 60 tahun.



Adbox