Breaking

Sunday, December 25, 2011

GEMPAR! - Ariff Alfian bukan melayu pertama yang kahwin gay

TAOTAUAJER - Sebelum ini Ariff Alfian telah di gemparkan sebagai seorang melayu Malaysia yang berkahwin gay di luarnegara. Tapi ade berita yang kita tak tau dan ada yang mengatakan bahawa Ariff Alfiann bukan lah gay yang pertama yang berkahwin.


Azwan Ismail sebagai contoh. Maybe selepas melihat azwan yang berani mengakui diri sendiri gay di youtube, maka beberapa gay melayu + islam yang lain pun rasa bersemangat nak hidup dengan menjadi seorang gay. Kan nini namanya seperti mendorong dan memberi harapan agar mereka terus menyongsang?


Apatah lagi kerajaan belum lagi mengambil apa2 tindakan terhadap Azwan walaupun hal neh terbukti secara terang bahawa ia bertentangan dengan akidah umat islam. Bukan tuduh dia mengamalkan seks songsang [melakukan zina] jangan salah faham. Sebaliknya, kerajaan terutamanya kementerian yang menjaga hal ehwal permasalahan umat islam dan kebajikan umat islam kenalah bimbing dan tarbiah azwan agar dia tidak lagi terpesong.

Jika tidak sampai bila pun kita akan buntu nak atasi masalah ni. Kes semakin banyak tetapi cara penyelesaian langsung tiada ataupun kurang efektif. Takkan nak tunggu perkahwinan gay melayu islam melayu yang ketiga? Keempat? Keseribu? Or kesejuta baru sibuk fikir nak cari jalan penyelesaian?

Seperti yang di nyatakan oleh Sozcyili dimana beliau melayari satu blog yang diberikan sahabat facebook nyer, dan rupanya baru tahu bahawa arif alfian bukanlah lelaki melayu islam yang pertama kahwin dengan lelaki mat saleh di luar negara. Lihat gambar diatas.

Salah seorang penuntut dari malaysia yang berkahwin di Greece. Begitulah pernyataan yang diperolehi daripada laman blog yang sedang menulis tentang arif. Dia turut menyelitkan gambar yang dipercayai diperolehi melalui hasil google.

Biar betul... adoyai ape nak jadi dengan melayu kita, kalau ini terbukti benar maka ternyata arif adalah yang kedua, bukan yang pertama. Nauzubillah..


SUMBER | Sozcyili
Adbox