Select Menu

Featured Posts

Slider

INFO

Artikel Islamiah

Omg!

WOW

TRAVEL

Videos

» » » » » » Wow! - Perfume bernama 'Swallowble' ditelan untuk mengeluarkan wangian pada badan
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

TAOTAUAJER - Cara pemakaian perfume yang biasa buat waktu ini adalah disembur dan disapukan. Tapi pil perfume bernama 'Swallowble' ini berbeza pemakaiannya. Bukan di sembur dan bukan di sapu , tapi kalau korang nak tau adalah dengan menelannyer.

Perfume bernama 'Swallowble' ditelan untuk mengeluarkan wangian pada badan
Cara kerja perfume tersebut adalah dengan menelannya. 'Swallowble' mengatakan hanya dengan meminum satu kapsul, aroma tubuh yang keluar akan lebih wangi dan keharumannya dapat bertahan sepanjang hari. Waaa Cool!

Parfum Swallowable diciptakan oleh seniman Australia, bernama Lucy Mcrea. Seperti dinyatakan dari Kiss and Makeup, Lucy merancang perfume untuk membuat aroma tubuh yang keluar lebih segar. Dia mengatakan, perfume nyer tersebut dapat mengekspresikan aroma tubuh yang unik dari setiap individu.

Pil wangi yang masih belum dilancarkan itu mengandung molekul yang dapat membuat tubuh harum dimana zat bernama synthetic fragrant lipid. Zat itu sama dengan struktur molekul lemak alami yang ditemukan dalam tubuh.

Molekul sintetik tersebut akan mengeluarkan aroma wangi pada permukaan kulit melalui peluh. Kekuatan aroma yang dihasilkan, ditentukan oleh tingkat suhu tubuh, stress, bersukan dan gairah seksual.

"Setelah diserap, kapsul tersebut akan 'menyembur' ke dalam kulit dan menyebar ke seluruh tubuh. Molekul perfume diekskresikan melalui permukaan kulit selama berpeluh dan mengeluarkan aroma yang unik," kata Lucy di websitenya.


Photobucket - OMG! - Lady Gaga keluarkan Perfume berbau "Darah dan Sperma"

Photobucket - LOL! -Saman AXE Kerana Gagal Memikat Perempuan

Photobucket - Aneh | Ada Perfume berbau kari dibuat

.
.
----------------------------------
Sudah Baca? Jangan Lupa LIKE , Tweet atau Share artikel ini tanpa segan silu

«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post