Breaking

Sunday, October 9, 2011

OMG! Rakaman Video 5 Sekeluarga Mati Dihanyut Air Bukit

TAOTAUAJER - Pastinyer korang tak penah tengok macam mana rupe nyer Kepala Air, tao pon tak penah tengok sebenar nyer nih tao ade dapat satu video diambil ketika satu keluarga di India sedang berseronok di sebuah air terjun, yang mana dengan secara tiba-tiba mereka telah dihentam dengan air kepala dari puncak bukit.

Photobucket

Saat-saat cemas sebelum mereka semua tidak dapat lagi bertahan dengan kekuatan kepala air bah itu dan hanyut itu telah dirakam.

Tiga orang dari lima yang hanyut mati dalam kejadian yang tak disangka-sangka itu. Mari kita tengok video dan gambar kejadian yang amat seram itu.

Keseronokan rekreasi sebuah keluarga bertukar menjadi kemalangan maut di air terjun di tengah-tengah India.

Photobucket

Kepala air semakin deras

Photobucket

Kini mereka berlima berpautan antara satu sama lain sehingga salah seorang dari mereka terjatuh dan terus menjerumus semua mengikut aliran air deras tersebut.

Photobucket

Nasib berlima dihanyutkan dan jatuh di bawah air terjun setinggi 300 kaki

Seorang jurukamera amatur sempat merakam lima ahli keluarga yang dihanyutkan oleh air banjir pada hujung minggu dalam kemalangan maut di air terjun di tengah-tengah India.

Pegawai polis tempatan PS Maravi berkata mereka mandi di bawah air terjun 300 kaki (90 meter) Patalpani di negeri Madhya Pradesh pada hari Ahad apabila mereka ditangkap oleh kepala air.

Selepas berpegang tangan di antara satu sama lain dan bergantung kepada sokongan, disebabkan air yang semakin laju mengalir, akhirnya mereka hanyut. Tiga ditemui mati, manakala dua terselamat, agensi berita Press Trust of India melaporkan.


Saksikan video yang menyeramkan lagi tragis ini



Seram weh nak mandi air terjun, jangan sangka air yang tenang tu sentiasa tenang.




Adbox