Breaking

Saturday, October 1, 2011

Hot! | David de Gea Kantoi Mencuri Donat berharga £1.19 !

TAOTAUAJER - Keeper Manchester United, David de Gea, berpendapatan £35,000 seminggu kalau korang nak tau, tapi kantoi mencuri donat berharga 1,15 pound di sebuah hypermarket, Tesco.

Photobucket

Peristiwa memalukan itu terjadi kat donat Krispy Kreme di dalam hypermarket Tesco, Altrincham, Greater Manchester. De Gea kantoi terakam kat kamera CCTV Tesco dimana david mengambil donut Original Glazed Krispy Kreme.

De Gea yang bersama dua kawannya asal Spanyol, kemudian membawa donut yang mereka curi ke area majalah. Di situ mereka memakan donut tersebut dan berusaha melarikan diri tanpa membayar donat tersebut.

Namun saat ingin meninggalkan Tesco, seorang pengawal yang fasih berbahasa Spanyol menahan mereka. De Gea dan kedua kawannya kemudian dibawa ke ruang security untuk diminta keterangan.

“Mereka sangat tidak sopan. Mereka berbicara sangat keras dalam bahasa Spanyol. Petugas yang memerhati rakaman CCTV melihat dua di antaranya mengambil sebuah donat di kawasan Krispy Kreme. Pelik nyer deorang kemudian berusaha pergi tanpa membayar, atau membeli barang lainnya,” kata seorang sumber.

Sumber menegaskan De Gea pura-pura tidak tahu apa yang terjadi sewaktu ditanya petugas dan merasa malu atas tindakannya.

Beruntung pihak Tesco tidak memperpanjang masalah tersebut dan melepaskan De Gea dan kedua kawan nyer tanpa memanggil polis. Tesco biasanya memberi hukuman larangan berkunjung selama tiga bulan jika ada pengunjung yang mencuri. Owh!

Adoyai gaji dah besar pon nak mecuri gak...


* Korang rasa David de Gea Busuk? Jom BUSUK kan dye klik nih Photobucket



Photobucket
SUMBER | Dailymail, VIVAnews, TheSun - sume di edit oleh ~tao
Adbox