Select Menu

Featured Posts

Slider

INFO

Artikel Islamiah

Omg!

WOW

TRAVEL

Videos

» » » Wayang | 10 Filem Hollywood PATUT tonton 2011
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Memasuki tahun 2011 , kita semak beberapa Filem-filem Hollywood yang PATUT di tonton sepanjang tahun ini yang bakal keluar .
Kepada Kaki-Kaki wayang kita lihatkan preview 10 Filem yang mesti tonton untuk tahun ini...

1. Green Hornet (Januari 2011) :

Photobucket

Seth Rogen (Knocked Up, Pinneaple Express) sebagai Britt Reid pahlawan bertopeng Green Hornet dalam film yang diarahkan oleh Michael Gondry ini. Britt adalah anak seorang pemilik surat kabar dan dalam aksinya ia ditemani oleh karyawan ayahnya, Kato (pelakon ini pernah dimainkan pula oleh alm. Bruce Lee) yang dilakonkan oleh artis Taiwan, Jay Chou.



2. Fast and Furious V (April 2011) :


Photobucket

Vin Diesel dan Paul Walker akan kembali beraksi dalam film perlumbaan kereta dengan adegan-adegan berbahaya memacu adrenalin yang dibintangi oleh Justin Lin dan diproduser oleh Chris Morgan ini. Petualangan Dominic Toretto dan Brian O’Conner yang melarikan diri dari petugas hukum akan menjadi satu daya tarikan. Nantikan filem ini yang akan dikeluarkan pada akhir April 2011 ini.



3. Kungfu Panda II (Mei 2011) :

Photobucket

Filem animasi Kungfu Panda ini dipastikan akan menarik banyak penonton untuk menyaksikannya di panggung. Po (suaranya diisi oleh Jack Black) Panda menghadapi Lord Shen (Gary Oldman) yang memiliki sebuah senjata rahsia yang sangat berbahaya.


4. Pirates of Caribbean : On the Strangers Tide (Mei 2011):

Photobucket

Kapten Jack Sparrow (Johny Deep) bergandingan bersama Angelica (Penelope Cruzz) mencari "Water of Life" dimana akan membuatkan seseorang itu tidak akan tua. Masalah semakin buruk apabila Jack menyedari bahawaAngelica adalah anak kepada lanun Blackbeard (Ian McShane), musuh besar Jack Sparrow. Tapi perjalanan sudah dimulai dan Jack tak akan membatalkan niatnya sedikitpun untuk melaksanakan niatnya.


5.
X-Men : First Class (Jun 2011):

Photobucket

Kepada peminat Wolverine ( Hugh Jackman) mesti bersiap-siap kecewa dalam film yang merupakan prekuel dari film-film X-Men sebelumnya karena watak tersebut tidak dikeluarkan dalam film ini. X-Men : First Class memang mengisahkan awal mula epik X-Men dimana menceritakan masa muda Charles Xavier dan Erik Magnus Lensherr sebelum didirikannya Xavier School For Gifted Youngster .


6. Harry Potter and The Deathly Hallows, Part 2 (July 2011):

Photobucket

Ini adalah film yang ditunggu-tunggu oleh para penggemar Harry Potter sebagai edisi sambungan film Harry Potter sebelumnya, setelah sebelumnya mengikuti episod pertama menjelang akhir tahun 2010. Filem ini masih tetap dilakonkan oleh Daniel Radcliffe, Emma Watson, Rupert Grint.


7. Transformers 3 : Dark Of The Moon (July 2011):

Photobucket

Filem Transformers episode ketiga ini para pengila Megan Fox harus siap-siap kecewa karena artis sexy tersebut pada 2 episode sebelumnya sebagai Mikaela Banes, kekasih watak utama, Sam Witwicky, tidak terlibat dalam Transformer 3. Meski tanpa Megan Fox lagi, film ini kembali akan menggelar aksi-aksi spektakuler dan efek sinematografi canggih lebih dashyat dari 2 film sebelumnya. Jadi bersiaplah saksikan kehebatan robot Optimus Prime, Bumble Bee, Iron Hide, Ratchet, Sides Wipes,Megatron, Starscream, dan Soundwave dalam film ini.

8. Captain America : The First Avenger (July 2011):

Photobucket

Chris Evans sebagai manusia api dalam film “Fantastic Four” akan berlakon sebagai Steve Rogers alias Captain America. Kisah ini menampilkan latarbelakang tahun 1940-an dimana Steve Rogers – seorang prajurit yang tidak penah turun ke medan perang untuk melawan Nazi karena fisiknya dianggap tidak layak—diminta untuk menjalani sebuah program rahsia Militery yang dapat mengubah dirinya menjadi manusia super.


9. Spy Kids 4: All The Time in the World (August 2011):


Photobucket


10. Mission Impossible 4: Ghost Protocol (Desember 2011) :

Photobucket

Aktor tampan Tom Cruise kembali akan membintangi film Mission Impossible IV berjudul “Ghost Protocol” yang rencananya akan ditayangkan perdana oleh Paramount Pictures 6 Desember 2011. Pada film yang gambarnya diambil di Dubai, Praha dan Canada ini, Tom akan didampingi oleh artis pendukung seperti Aktor Jeremy Renner dan aktris Paula Patton.


Pastikan anda nantikan Filem-filem hebat ini..

.
----------------------------------
Sudah Baca? Jangan Lupa LIKE , Tweet atau Share artikel ini tanpa segan silu

«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post