Breaking

Sunday, March 9, 2014

BIAR BETUL! - Pesawat MH370 Telah Dikesan Oleh Pasukan Penyelamat Filipina

TAOTAUAJER - Satu berita yang terbaru tentang Pesawat MH370 , dimana satu berita yang belum disahkan lagi kebenarannya mengatakan Pesawat MH370 yang hilang selama 17 jam telah berjaya dikesan.

Gambaran contoh sekiranya kapal terbang mendarat cemas di atas laut

Pesawat MH370 itu dikatakan telah berjaya dikesan Oleh Pasukan Penyelamat Filipina, dimana ia dijumpai pada koordinat 065515, 1033443 oleh pasukan penyelamat Filipina.

Difahamkan juga katanya keadaan pesawat MH370 agak teruk semasa dikesan tetapi tidak hancur sepnuhnya. Hampir keseluruhan badan pesawat MH370 telah ditenggelami air manakala bahagian belakang kapal sahaja yang timbul.

Puluhan mangsa yang berada di dalam pesawat MH370 telah berkumpul di bahagian belakang pesawat MH370 dan dilaporkan masih hidup.

Setakat ini Malaysia, China, Indonesia, Vietnam, Singapore dan Filipina sedang menuju ke lokasi kejadian ini.
SUMBER : katakcomel.my


TAOTAUAJER : Apakah khabar angin ini benar? Ada macam pelik jer... kalau baru di kesan, amacam pulak boleh tahu mangsa berkumpul di belakang pesawat dan bukannya beratus tetapi puluhan.. dan yang di laporkan masih hidup itu adalah 'puluhan'.. macam ada yang sudah mengira pulak berapa yang hidup... macam tak berapa nak logik jer.

Semoga apa yang di sampaikan ini adalah benar dan alhamdulillah la kalau semua nyer selamat. Apa-apa pun kita nantikan laporan Rasmi berkaitan penemuan ini.SAMA-SAMA KITA DOAKAN AGAR SEMUA KREW DAN PENUMPANG SELAMAT. Pray For MH370 - TRAGEDI MH370
Adbox