Breaking

Thursday, September 12, 2013

ANEH! - Ibu Mumiakan Badan Anak Selama 18 tahun Dengan Alkohol (5 GAMBAR)

TAOTAUAJER - Sepertimana kita tau kasih ibu tida bandingannya, ini tao tunjukkan satu contoh baik kasih sayang ibu yang tidak terbatas apabila seorang penduduk Georgia selama 18 tahun menjaga badan anaknya yang telah mati.


Setiap hari di sapukan alkohol dan meliputi helaian kertas putih, supaya tidak membenarkan kulit bertukar menjadi hitam. Wanita ini adalah contoh yang baik kasih sayang ibu yang terbatas, yang mendorong beliau untuk memastikan bahawa tubuh mumia anaknya , yang meninggal dunia 18 tahun lalu dalam keadaan baik.

Apabila Joni Bakaradze meninggal dunia pada usia 22 tahun, keluarganya enggan menguburkan dia, berkata ia bahawa dia mempunyai seorang anak lelaki, yang mesti belajar untuk mengasihi bapa mereka. Setiap hari selama 18 tahun yang lalu dia menjaga badan anak itu, dan setiap tahun pada hari lahir anaknya memakai pakaian baru.

Pada mulanya dia menggunakan kaedah tradisional pengawetan, tetapi selepas beberapa ketika mula menggunakan cara mereka sendiri.

"Apabila saya telah mengalami mimpi di mana suara yang memberitahu saya untuk gosok Joni tubuhku alkohol Sejak itu, saya telah lakukan -. Menggunakan cadar direndam di dalam alkohol untuk memelihara tubuhnya," - kata ibu. Menurut wanita itu, jika badan itu akan meninggalkan untuk malam tanpa kepingan, kulit akan menjadi hitam seperti arang batu.





Baru-baru ini, kesihatan saya sendiri merosot disebabkan penyakit dan saya tidak dapat menjaga mereka, "katanya. wanita berkata bahawa anaknya adalah sangat cantik, dan dia percaya bahawa dia akan dapat menggunakan semula helaian kertas, kulitnya akan menjadi putih. Menjelaskan mengapa dia tidak mengebumikan badan, wanita itu berkata, "Dia mahu anaknya untuk berjumpa dengannya.
SUMBER : Dailymail

TAOTAUAJER : Demi nak menunjukkan kasih sayang seorang ibu, perempuan ini sanggup menjaga mayat anak nya bagi membuktikannya benar-benar sayang akan anaknyer. - Koleksi Pelik


Adbox