Breaking

Saturday, October 13, 2012

SUBHANALLAH! - Air terjun ini membeku di China (3 GAMBAR)


TAOTAUAJER - Menakjubkan air terjun yang mengalir membeku di China. Mungkin ini adalah kali pertama korang melihat fenomena menakjubkan seperti ini. Kalau sebelum ini tao ade tunjukkan sungai yang membeku di Pergunungan Wasingtoon Valley seperti kristal dan juga pantai yang membeku di Pakistan ini lain pula di China apabila air terjun yang mengalir membeku.


Seperti pada fenomena ganjil ini ini, pernahkah anda melihat sebuah air terjun membeku dan berhenti mengalir? ini adalah satu lagi bukti Kebesaran Allah SWT .. Mari kita boleh melihat gambar Air Terjun Beku di bawah ini.



Pelancong mengambil gambar air terjun beku di hadapan Reservoir Empangan Longchuang, Zaozhuang City, Shandong Province China Timur. Air menyimbah Empangan Takungan Longchuang membeku apabila suhu jatuh dan bertukar menjadi air terjun ais.

TAOTAUAJER : Segala fenomena alam yang ada di sekitar kita boleh menjadi suatu pelajaran bagi kita, betapa kecilnya kita di hadapan sang pencipta, seluruh alam semesta dan jaringan raya ini adalah miliknya. - Koleksi Keindahan Alam

Adbox