Breaking

Sunday, August 12, 2012

ANGKER! - VIDEO Cahaya Hantu budak kecil terbang di atas kereta di rakamkan CCTV (GAMBAR + VIDEO)

TAOTAUAJER - Sepasangan suami isteri bernama Lisa Rigley (44) dan Phil (51) yang memasang kamera CCTV bagi menangkap dan merakamkan kes vandelism, tapi di sebaliknya cctv tersebut berhasil menangkap bayangan menyeramkan yang mereka sangka adalah hantu budak kecil yang melompat diatas kenderaan mereka,Volvo Estate.


Bentuk susuk tersebut berbentuk orb bercahaya dan melompat di atas kenderaan dan kemudian menghilang di dekat rumah mereka yang berada di kawasan Clifton, Nottingham, England.

Saksikan Video di bawah ini....



 "Bayangan budak kecil itu melompat pagar saya dan kemudian mendarat di atas kenderaan, lalu lari ke jalan," kata Lisa, yang bekerja sebagai penyambut tetamu doktor.


"Bulu roma saya benar-benar menegak. Saya memiliki rakaman gambarnya dan usia dari budak itu kira-kira empat atau lima tahun," jelasnya. "Itu pasti hantu. Kami memasang kamera beberapa tahun lalu ketika kenderaan kami dirosak namun tak pernah melihat hal seperti ini. Jiran kami datang untuk melihat rakaman itu setelah mereka sering kehilangan beberapa hiasan di taman depannya," jelas Lisa, lagi.

SUMBER : mirror.co.uk
http://www.huffingtonpost.co.uk/2012/08/10/ghost-wearing-a-hoodie-filmed-on-cctv-vaulting-over-car-in-nottingham-picture-video_n_1763279.html
TAOTAUAJER : Apakah makhluk tersebut?? hantukah atau kalau diikutkan kepercayaan omputeh pari-pari kah? pape pon bukan kita sahaja yang hidup di dunia ini, tentu ini bukan lah makhluk yang biasa kita dapat lihat.
Adbox