Breaking

Sunday, June 10, 2012

WOW! - Sanggupkah korang membelanjakan $ 35,000 untuk keranda bersadur emas ? (3 GAMBAR)

TAOTAUAJER - Wow! keranda bersadur emas mahal giller tu.. Keranda emas yang di pamerkan di Hong Kong yang bernilai $ 35,000. Nie nak habiskan harta bawak mati nie...


Saksikan lagi gambar-gambar di bawah dan juga antara manusia-manusia yang mati dan di semadikan dengan keranda emas seperti ini....

Presiden syarikat keranda tersebut menyatakan" Anda tidak boleh membawanya bersama anda , Melainkan jika anda membeli keranda bersalut emas. SmartMoney melihat sepasang pilihan keranda mewah untuk orang yang mahu menjadi kelas pertama, enam kaki di bawah tanah".
Tetapi jika korang nak sama dengan Raja Pop, boleh lah memilih untuk memiliki model keranda emas $ 34.500 yang "hujungnya dengan emas 24-Karat" dan dikehendaki "beratus-ratus jam handcraftsmanship" untuk menghasilkan.

Iye, Michael Jackson di semadikan dengan keranda emas! Ini keranda emas Michael Jackson...


"Jika sesuatu itu anda akan menghabiskan selama-lamanya dalam, ia seolah-olah seperti anda mungkin mahu pilihan mewah yang sebenar," kata Edward Balfour, presiden keranda Emas tersebut.


TAOTAUAJER : Kalau korang nak tau , terdapat beberapa orang terkenal dan berpengaruh besar di semadikan di dalam keranda emas seperti Michael Jackson, James Brown,Nick Rizzuto,(anak bos mafia), Carl Williams (Underworld boss) dan whitney houston.

Adbox