Breaking

Sunday, January 1, 2012

GEMPAR! - Eksiden paling tragis Lekir 12 Maut

TAOTAUAJER - 2012 di gemparkan dengan Eksiden paling tragis di lekir 1 lori 2 kereta 2 motor dan 12 orang di sahkan maut di laporkan di Kilometer 6 Jalan Lekir - Manjung malam tadi.

kemalangan tragis lekir 12 maut
Enam terbunuh dalam kemalangan membabitkan dua kereta dan sebuah treler di Kilometer 6 Jalan Lekir - Manjung malam tadi, ketika rakyat Malaysia menanti detik sambutan tahun baru 2012.


Ketua Polis Perak, Datuk Mohd. Shukri Dahalan mengesahkan enam terkorban dalam nahas pukul 11.30 malam itu.

``Berdasarkan maklumat awal, kemalangan itu setakat ini meragut enam nyawa, namun mungkin ada kematian atau kecederaan lain kerana keadaan masih kelam kabut di lokasi kejadian,’’ katanya ketika ditemui di sini, awal pagi ini.

Mohd. Shukri berkata, pegawai penyiasat masih berada di lokasi kejadian dan sedang mengumpul maklumat mangsa yang meninggal dunia dan cedera.

SUMBER | KOSMO

Mana kala tao mendapat berita pada pukul 12 lebih dati twitter tao dimana 12 orang di sahkan maut di Kilometer 6 Jalan Lekir. Dan di laporkan terdapat daging-daging di jalan raya dan ade juga yang putus kepala...sangat mengerikan.

Sama2 kita sedekahkan al-fatihah untuk mangsa kerana dikatakan kesemua mangsa adalah melayu ..semoga roh mereka aman di sana

Gambar Kemalangan Lekir 12 Maut tersebut masih lagi belum tao dapat untuk di paparkan.

Adbox