Breaking

Sunday, January 22, 2012

SADIS! - Lelaki Thailand Ini Berkahwin Dengan Teman Wanitanya Yang Telah Meninggal Dunia Akibat Kemalangan..

TAOTAUAJER - Kisah menyayat hati apabila sebuah perkahwinan yang cukup aneh baru saja dilakukan oleh seorang lelaki Thailand. lelaki tersebut mengahwini kekasihnya yang sudah meninggal.


Thai-Asean News Network melaporkan, lelaki tersebut bernama Chadil Deffy yang juga dikenali sebagai Deff Yingyuen. Dia melakukan upacara perkahwinan dengan jenazah kekasihnya Sarinya ‘Anne’ Kamsook di Surin, Thailand.

Saksikan video perkahwinan mereka di bawah ini....

Yingyuen dan Kamsook sudah bercinta selama 10 tahun. Keduanya memang bercadang untuk berkahwin. Tapi Yingyuen ingin menyelesaikan dulu pengajiannya sebelum ia mengahwini pujaan hatinya tersebut.

Manusia boleh merancang, tapi memang Tuhan yang menentukan segalanya. Di saat rancangan masa depan itu belum terjadi, Kamsook mati dalam satu kemalangan.

Pattaya Daily News menulis, pasangan Yingyuen dan Kamsook bertemu di Eastern Asia University, Thailand, 10 tahun lalu. Sewaktu Kamsook meninggal, karangan bunga tanda duka cinta banyak ditaruh di universiti tersebut.

Video dan gambar pernikahan Yingyuen beredar di Facebook. Cukup banyak orang memberikan komen mengenai pernikahan tersebut.

Salah satu teman pengantin, Onsiri Pravattiyagul menulis di Bangkok Times mengenai pernikahan itu. Dalam tulisan tersebut dikatakan, Yingyuen menikahi jenazah kekasihnya kerana merasa bersalah.

“Dia merasa belum melakukan apa-apa untuk kekasihnya selama 10 tahun ini. Sebelum kekasihnya meninggal kerana kemalangan, kekasihnya itu sudah minta didikahwini. Tapi dia memilih menunda perkahwinan tersebut,”


Comey awek dye tu.. ape boleh buat dah takdir , kita hanya mampu merancang tuhan yang menentukan segalanya
SUMBER : Huffington Post.

TAOTUAJAER : Tengok betapa mendalamnya cinta dia. Awek yg dah mati pun dikahwininya. Setia pada awek dia yg dah jadi mayat. Orang kita? Dah berbini pi merendek dengan betina lain. Gatai nak kawin lagi la. Cinta tahi.

Adbox