Breaking

Sunday, December 4, 2011

OMG! - Hanya Dengan Ketawa Boleh Membuatkan Kepala Perempuan ini Meletup!

TAOTAUAJER - Kesian kat perempuan nih, kerana dia tidak boleh untuk bergelak ketawa. Jika dia ketawa, ini akan membuatkan kepala meletup. Dengan itu,Carolyn Gibbons, 23, berusaha keras supaya selalu memiliki emosi yang stabil sepanjang waktu.


Terlalu senang dan ketawa boleh membuatkan wanita ini mengalami sesuatu yang membahayakan nyawanya dan membawa kepada kematian.

Sehari-hari, Carolyn harus berjuang dari penderitaan akibat kejang tubuh, penglihatan kabur dan migrain parah. Keadaan yang melumpuhkan ini akibat penyakit pelik Malformasi Arnold Chiari. Penyakit pelik Carolyn memiliki isipadu otak yang terlalu besar untuk tengkorak kepalanya.


Itulah sebabnya, setiap gerakan tiba-tiba boleh memberi tekanan pada kepalanya. Apabila mengalami tekanan besar, otaknya akan menekan bahagian atas tulang belakang dan berpotensi membunuhnya.

Wanita yang berprofil sebagai seorang guru ini penah pengsan sewaktu tertawa mendengar sebuah Jenaka. Di rumah, keluarganya pun menyembunyikan television untuk mencegahnya menonton daripada tayangan cerita kelakar.



Mirror
Adbox