Breaking

Monday, October 17, 2011

GEMPAR! - Budak perempuan 2 tahun dilanggar oleh 2 kereta



TAOTAUAJER - Seorang budak perempuan yang berjalan seorang diri dilanggar sebuah van dan dibiarkan begitu sahaja sehingga kenderaan lain pun menggilis budak itu.

Mungkin masih belum terlambat tao nak share nih, pagi tadi tao dapat video nih tapi tak sempat nk post tadi pulak acident nih keluar kat TV3.


Video Manusia Kejam Giler !! Takde Nilai Kemanusiaan Langsung! saksikan di bawah



Ia adalah satu berita TV yang bercakap tentang kemalangan jalan raya di China.

Seorang gadis berusia 3-tahun telah terserempak dengan sebuah van. Walaupun pemandu menyedari bahawa dia telah terserempak dengan seorang budak kecik tuh, dia lajukan lagi van tersebut dan lagi trajis boleh pulak berhenti sekejap dan mengilis budak tersebut dengan perlahan pulak.

Antara yang menyedihkan adalah, berdozen-dozen pejalan kaki berjalan di sebelah budak tuh buat tak tau jer, tetapi tidak ada satu pun dari mereka yang memberi bantuan.

Amacam? tak tau la tao nak describekan camner rakyat China nih tak concern langsung...mungkin segelintir dari deorang kot yang macam nih. Tapi takkan tak nampak kot... sebelum nih juga ada satu kejadian yang agak buruk perangai rakyat china dimana seorang lelaki mengambil kesempatan tetek perempuan pengsan selepas bergaduh.

Mana pergi sifat kemanusiaan???

#tautak ? Kenapa tiada sesiapa membantu budak 2 tahun yang digilis di China?




Adbox