Breaking

Wednesday, September 21, 2011

Aneh | Ada Perfume berbau kari dibuat

TAOTAUJER - Setelah perfume beraroma "PELIK" semakin banyak di pasaran, mulai dari perfume beraroma buku, darah ( lady gaga keluarkan ), sperma pon ader hinggakan urin air kencing pon ader. Sekarang, perfume berbau makanan pun akan dibuat.



perfume kuah kari telah dibuat...ape ke pelik

Perfume berbau makanan tersebut menggunakan bahan-bahan dari makanan sesungguhnya, supaya pengguna perfume benar-benar dapat merasakan sensasi rasa sesungguhnya.

"Idea dari wewangian kari mungkin terdengar aneh dan pelik. Perfume alami saat ini dibuat dengan menggunakan bahan-bahan aromatik yang sering ditemukan dalam makanan masakan India, seperti ketumbar, biji seledri daun dan kayu manis. Jadi, tidak ada salahnya kami benar-benar menciptakan perfumu bearoma makanan," kata pembuat parfum Essentially Me.

Perfume beraroma kuah kari tersebut akan dipasarkan pada musim panas mendatang.

Perfume kari?? xde yang best ker macam perfume Deodorant Bodyspray Provoke Jenama AXE ker baru la sedap baunyer maklumlah tak lame lagi pelajar akan menghadapi peperiksaan Trial SPM , STPM baru la pemeriksa tergoda...hehee.

Kepada student kat luar sana kalau korang nak tau soalan percubaan PMR & SPM & STPM boleh di download terus di internet.

Korang jugak boleh baca post lain berkaitan Perfume :

Photobucket
Adbox