Breaking

Friday, April 29, 2011

OMG! - UFO berlegar-legar sewaktu perkahwinan William-Kate (3 GAMBAR)

TAOTAUAJER - Wow..seperti yang telah to tulis pada artikel awal April lalu dimana berkemungkinan UFO akan kelihatan pada hari pernikahan William-Kate tao dah tau dah..hehe

Photobucket

UFO seen on The Royal Wedding William-Kate ,Imej penampakan UFO berlegar-legar

LONDON – Nampaknya Putera William dan Kate Middleton memiliki tetamu tidak diundang pada pernikahannya Khabarnya, UFO melayang di tempat pernikahan mereka.

Seorang pelancong melaporkan berhasil merakam sebuah UFO melayang di atas Westminster Abbey, tempat pernikahan diraja itu. Video selama dua setengah minit itu menampilkan objek berkilau di langit tidak berawan berhampiran Big Ben.

Kelihatan objek berkilau itu bergerak ke sana ke mari dan berubah-ubah bentuk. Objek itu juga sempat terbelah menjadi tiga bahagian seperti pesawat bintang USS Enterprise dari siri TV Star Trek.

“Pada mulanya kami menyangka objek tersebut adalah paracut yang terbang terlalu tinggi,” kata pelancong itu seperti dikutip the Sun.

Benda itu berubah bentuk namun tetap berada di atas Westminster Abbey selama 30 minit kemudian menghilang, ujar pelancong itu.

Kemunculan berita itu tersebar setelah Angkatan Udara Amerika Syarikat menjangka kemunculan alien yang mengunjungi Bumi untuk melihat pernikahan William dan Kate.

Ade ajer UFO nieh nak join tengok gak...its all about UFO

#LOL - Puteri Kate bini William Masih dara dibuktikan dengan Cadar Berdarah [VIDEO] - 
Adbox