Breaking

Monday, April 25, 2011

Wow! - Gadis comel yang pelik..tak gosok gigi 10 tahun

Pergh..Comel, putih melepak. Cun pulak tuh mesti korang leh tangkap leleh tengok aweks nieh.

Kalau nak meminang tak kalah dah. Tak rugi, tapi sanggup tak anda beristerikannya?

Gadis yang berusia 20 tahun yang menjadi bintang di acara Mars Virus. Satu program television paling popular di Korea Selatan. Gadis Seoul ini bernama Ji Hyun Ji tetapi ia mempunyai kebiasaan yang pelik daripada orang lain.

Korang tau tak bahawa Ji Hyun Ji telah mengaku tak pernah lagi menggosok giginya sejak 10 tahun lalu. "Saya tidak tahu mengapa orang harus gosok gigi, kerana tak ada orang lain yang akan melihat ke dalam mulut anda," kata Ji Hyun Ji, santai. "Bagi saya, tumpukan sisa makanan itu akan menjadi perlindungan bagi gigi saya."

Mars Virus memiliki rating tinggi di negeri ginseng itu. Acara ini mengundang tetamu mereka yang memiliki kebiasaan atau perangai yang aneh, tetapi mereka tetap berbangga dengannya.

Hyun Ji bukan gadis berpenampilan "bersugi". Ia kerap menggamit perhatian kerana kecantikannya dan mendapat gelaran baru sebagai Miss Cutey Yellowish, setelah dia mendakwa dirinya berhenti menggosok gigi satu dekad yang lalu. Terakhir kali ia ingat melakukannya ketika ibu menggosok giginya saat berusia 10 tahun.

Kebiasaan hari-harinya dia hanya mencungkil gigi depannya jika ada makanan melekat. Meskipun Hyun Ji telah melupakan cara menggosok gigi, program ini mencuba untuk membujuknya supaya menggosok giginya.

Ish-ish pelik-pelik ade gak perempuan macam nieh..korang gosok gigi tak??


Photobucket
Adbox