Breaking

Monday, April 25, 2011

OMG gempar | Wanita 29 tahun berkahwin dengan anjing

Damn..manusia macam ini pun ader, ape nak jadi la sume nak songsang, sume nak pelik-pelik. Nie yang lagi la pelik wanita 29 tahun berkahwin dengan anjing.

Photobucket

Bukan kah ramai lelaki didunia tetapi kenapa anjing dipilih sebagai pasangan ??

Kalau korang nak tau nama perempuan ini Emily Mabou, 29. Katanya ini tidak menjadi masalah dan dengan alasan itu la dia nekad untuk berkahwin dengan anjing nyer sendiri!

Perempuan dari Desa Aburi, Togo, itu beralasan, hanya pada anjingnya itu dia melihat susuk ideal lelaki yang selama ini didambakannya.

”Saya sudah berhubungan dengan begitu banyak lelaki tapi mereka semua sama saja, cuma mau seks dan suka berbohong. ( owh sebab anjing tak berbohong ) Anjing saya lain, dia baik, setia pada saya dan dia selalu memperlakukan saya dengan hormat,” jelas Emily.

Akhirnya jadilah pesta perkahwinan digelar dengan dipimpin paderi setempat, masyarakat sekeliling dan kawan-kawan yang beramai ramai hadir melihat perkahwinan tersebut.

Tapi perkahwinan ini tak dihadiri keluarga dekat dan saudara-mara Emily ( sebab malu la bodoh ) karena mereka menganggap ini adalah ”langkah gila untuk melawan rasa sepi”.

Sewakru ditanya bagaimana dia akan punya anak dengan suaminya, Emily menjawab tegas dia akan amik anak angkat.

ini la macam-macam, dunia nak kiamat!

Photobucket
Adbox