Breaking

Thursday, February 3, 2011

OMG! - Manusia-hanjing Membuat pembedahan melekatkan muka anjing di muka nyer

TAOTAUAJER  - Seorang pemuda yang tampan dengan ideanya yang agak bodoh ingin membuat mukanya menjadi bak manusia anjing asli. Pertama sekali tao nak katakan adalah Gila! Seorang lelaki yang berkemungkinan besar kehilangan kewarasan fikiran telah bertindak untuk menukar wajahnya yang agak kacak itu kepada seekor anjing secara kekal.


Heboh pengguna laman web sosial di Brazil iaitu seorang seniman yang mengmbil kepala anjing yang sudah mati untuk ditampalkan secara permenent kepada wajahnya dengan alasannya ini adalah satu seni dan agar nampak seperti manusia anjing yang sebenar







Gambaran operasi yang dijalankan bagi mencantumkan anggota anjing pada muka pemuda tersebut




Sejak 25 Januari lalu, foto proses operasi wajah manusia anjing ini tersebar meluas di laman web sosial setempat. Dimana dapat dilihat dengan jelas bagaimana proses penggabungan kepala anjing ke wajah pemuda yang tampan hinggakan mukanya benar-benar terlihat sempurna menjadi manusia anjing.

TAOTAUAJER : Forum setempat mengatakan bahawa berpendapat hal ini tidak akan jadi sebahagian dari angota manusia kerana darah manusa dan anjing adalah tidak sama dan tidak mungkin dapat disatukan, dan berkemungkinnan lama kelamaan kepala anjing tersebut yang disatukan tersebut akan membusuk.

OMG! - Anjing Israel Dilatih Menerkam Orang yang Melaungkan AllahuAkbar - HOT!

OMG! - Inilah Akibat Mengubah Keindahan Semulajadi - HOT!
Adbox