Select Menu

Featured Posts

Slider

INFO

Artikel Islamiah

Omg!

WOW

TRAVEL

Videos

TAOTAUAJER - Petua orang dulu-dulu kata kalau kita makan durian jangan makan ubat tak pun kalau dah makan ubat tak boleh makan durian. Panas dalam badan katanya.. Tapi betul la kalau kita makan durian banyak memang panas pun.


Ada satu kes ni, seorang pelancong Cina meninggal dunia di Thailand akibat banyak makan durian tapi bukan sebab dia makan ubat. Cumanya lepas dia makan durian yang banyak dia pi minum air tin Coca Cola.

Perhhhh.. Impaks dari campuran durian dan minuman Coca Cola umpama bisa ular Cobra. Makkk aiii giler bahaya siot. Gomez baru tahu ni, selalu ingat ubat je yang bahaya rupanya air bergas lagi bahaya.


Akibat dari itu mangsa mengalami masalah jantung yang tak berfungsi dan tekanan darah naik dengan mendadak hingga menyebabkan kematian.

Korang lepas ni kalau makan durian pastikan lapan jam atau pun lebih daripada lapan jam baru korang boleh makan ubat atau pun minum minuman bergas tu.

Kalau kurang daripada tu takut badan korang jadi kot lain je kihkihkih. Jaga-jaga noh jangan buat main dengan raja buah.-TiraGomez/UtaraNews.com 


- -
TAOTAUAJER - Subhanallah!! adakah ini teguran daripada Allah s.w.t...??? kemalangan tidak diketahui dimana berlaku...namun kesahihan gambar ini masih diragui.. gambar ini sudahpun mula viral di laman social media...


Kita rakyat malaysia menolak sebarang kekejaman oleh sami buddha atau pihak lain. Kita utamakan keharmonian manusia... lihat foto selanjutnya.


Sama - sama kita saksikan video ini pula...

Perbuatan ini lebih hina dari syaitan!!! If u want to know what happening on Rohingya n myanmar muslims,pls watch this Video and share....
Posted by TAOTAUAJER on Sunday, 24 May 2015

TAOTAUAJER : Update: kemalangan ini dikatakan berlaku pada tahun 2012 di Thailand. dan bukannya kemalangan baru yang berlaku di Myanmar.  

- -
TAOTAUAJER - Jalan yang menghubungkan daratan dan sebuah pulau yang terletak di Perancis. Keunikan jalan ini sungguh unik dan menyebabkan ia menjadi tumpuan pelancong. Jalan ini bakal dibanjiri air 2 kali sehari ketika air pasang.


Jalan ini juga dikenali sebagai Passage Du Gois. Jalan yang menghubungkan Pulau Noirmoutier. Berikutan keunikan ini. Satu acara tahunan telah dilancarkan oleh kerajaan perancis antaranya adalah pertandingan lumba basikal Le Tour De France dan acara jalan kaki Foulées du Gois.



- - - -