Select Menu

Featured Posts

Slider

INFO

Artikel Islamiah

Omg!

WOW

TRAVEL

Videos

TAOTAUAJER - Sempena hari kemerdekaan Malaysia kali ke-54 ini tao nak share sikit pasal kad pengenalan dan juga tokoh Perdana Menteri Malaysia. Tao tau ade jer yang tak kenal or tak ingat sape perdana menteri kita yang terdahulu memimpin negara.

Evolusi kad pengenalan di malaysia
gambar diambil dari carian Google

Lihat lagi gambar-gambar dibawah ini Gambar Kad Pengenalan Sebenar Bekas Perdana Menteri Malaysia.

- - - - -


TAOTAUAJER - Bila syawal 1432 ? Tao pon cam terpinga-pinga semalam bila raya nih... Selasa ker Rabu. Kalau korang nak tau Majlis Raja-Raja telah mempersetujui bahawa cara menetapkan tarikh Permulaan Awal Puasa, Ramadhan dan Zulhijjah adalah berdasarkan Rukyah dan Hisab.

Korang nak tau bila sebenar-benarnyer raya??

-


TAOTAUAJER - Sebelum nih tao ade pernah mengeluarkan post pasal tikus Gergasi yang memakan 2 bayi di Cape Town Africa selatan. Kali nih tao jumpa lagi pasal tikus gergasi dimana, di New York seekor tikus gergasi dijumpai dan dibunuh.

Besar sungguh tikus nih..menakutkan

- - - - - - -
TAOTAUAJER | ARIZONA - Demi menyelamatkan nyawanya dari terkaman seekor singa gunung, kucing hutan ini cuba menyelamatkan dirinya.

Photobucket

kucing tersebut nekat memanjat batang kaktus setinggi 15 meter di Gurun Sonora Arizona, Arizona, Amerika Syarikat. Bahkan dia bertahan di hujung kaktus selama enam jam.

- - - - - -

TAOTAUAJER - Dunia kembali dikejutkan dengan jatuhnya benda asing dari luar angkasa, sebuah meteor terlihat melintas di langit kota Cusco, Peru.

Saksikan video fenomena tersebut di akhir post ini

- - - - - -

TAOTAUAJER - Alangkah pelinyer sejak usia empat minggu, hidungnya bulat sempurna macam hidung badut. Macam badut badut,bayi kecil bernama Connie Lloyd lahir dengan hidung merah bulat.

Cam comel jer..hehee

Selama dua tahun, anak perempuan pasangan dan Tom Lloyd Zara Green hidup dengan hidung didiagnosis mengidap tumor benigna.

- - - -

TAOTAUAJER
- Telor oh telor, teringat pulak telor dibasuh..hehe. Disini tao nak tunjukan lagi perkara pelik yang jarang-jarang kita jumpa seperti sebelum ini tao pernah tunjuk perkara aneh dimana " Ade telor dalam telor" tapi kali ini pulak "telor berbentuk pisang"...Memang pelik


Pelikan bentuk nyer, mesti korang pelik dan tak percaya..iyer nih telor. Tengok lagi gambar bawah ini.


- - - - - -
TAOTAUAJER | Roseville – Kamera video polis merakam seorang lelaki Detroit berusia 24 berada dalam traknya yang sedang laju. Macam Fred Flintstone, ia mencuba menghentikannya dengan kakinya.

Haaa... tu dye Flinstone masa kini, saksikan video tersebut di akhir Post ini

- - - -
TAOTAUAJER - Pelik jer kan, dimana seekor ayam yang lahir tanpa bulu di China. Tao tak tau la nak kata nih nasib malang atau nasib baik, nasib malang bagi ayam tersebut la togel bogel..haha tapi nasib baik bagi manusia senang masak tak perlu dah nak cabut bulu..sonang dah..hehee

Tengok...kusing tu pon dah terbayang ayam panggang kot, tunggu masa jer tuh

- - - - - -

TAOTAUAJER - Mungkin korang dah tau, tapi tao tak tau la korang da tengok video yang terpanjang nih kot. Video ini dengan tempoh selama 47 Jam iaitu 2 Hari tanpa henti. Tak tau la tao agak-agak berapa besar file video nih yang diupload di laman Youtube tersebut.


Kalau sanggup korang layan lah...saksikan video di bawah nih..

- - - - -

TAOTAUAJER - OMG! Sebuah komet yang dianggarkan boleh menghentam bumi pada 2013 baru sahaja ditemui. Komet tersebut dijumpai dengan menggunakan teleskop yang direka khusus untuk memburu asteroid berbahaya.

Komet Berbahaya Dekati Bumi pada 2013

- - - - - - - - -
TAOTAUAJER - Facebook, seperti yang kita tahu laman sosial ini telah luas melebarkan empayar nyer ke seluruh dunia. Tau tak korang, Warga Jerman adalah diharamkan sama sekali untuk mengklik butang 'Like' di Facebook.


Lawa kan lambang Like Nih... Korang tau tak sebab ape Jerman Haramkan same sekali ??

- - - -
TAOTAUAJER - Seorang Lelaki mendakwa bahawa berjaya menangkap pari-pari di Guadalajara, Mexico. Ribuan orang pun sanggup berdiri dalam barisan panjang demi nak tengok makhluk mistik tersebut.

Pari-pari yang didakwa di tangkap dan diletakkan didalam botol..Saksikan video dibawah ini

- - - - - -


TAOTAUAJER - Sungguh aneh, Hobi yang digemari oleh anjing ini. Anjing kecil ini menyukai hobi yang berbeza dengan anjing lainnya. Kalau korang nak tau, anjing nieh memiliki hobi skydiving atau disebut aktiviti terjun payung.


Otis...seekor anjing membuat terjunan buat kali 64


- - - -
TAOTAUAJER - Wartawan BBC sempat terakam UFO berlegar, sewaktu beliau memandu di Lebuhraya. Benda tak dikenal atau disebutkan unidentified flying object (UFO) melintas di langit London.


Rakaman yang diambil dari selatan Bandara Stansted di Essex itu kemudian diposting di YouTube.

Saksikan video dibawah nie..

- - - - -
TAOTAUAJER - SMS telah diterima memberitahu bahawa sesuatu yang mengejutkan berlaku pada jam 0325, 20 ogos 2011 iaitu dimana kejadian bulan mengelilingi Kaabah. tao teruja gak cam nak tau gak jika benar Fenomena nih berlaku.

Dikatakan bulan akan mengelilingi Mekah dan langit diatas nyer akan bertukar menjadi biru cair - gambar hiasan

- - - - - - -
TAOTAUAJER - Tak lama lagi Syawal bakal menjelang, di sini tao nak kongsikan dimana satu info tao dapat nie dimana berkemungkinan pada tahun ini Malaysia akan ada 2 tarikh raya yang berbeza bagi semenanjung dan jugak bagi sabah/sarawak...wow!


Falak mengeluarkan satu laporan dimana Malaysia pada tahun ini iaitu tahun 2011 bersamaan dengan 1432H akan ada 2 tarikh Hari Raya (Syawal) yang berbeza bagi semenanjung dan jugak bagi sabah/serawak.

Nak tau tarikh nyer? Bacakan lagi dibawah ini.

- - - - - - -
TAOTAUAJER - Disini tao nak kongsikan kepada pembaca semua tentang asal usul Batu Hajar Aswad. Dimana mesti korang tertanya-tanye kenape sampai berebut-rebut kaum muslimin nak mencium batu tersebut.

Hajar Aswad di Makkah

SEJARAH PENEMUAN BATU HAJAR ASWAD

Ketika Nabi Ibrahim a. s bersama anaknya membina Kaabah banyak kekurangan yang dialaminya. Pada mulanya Kaabah itu tidak ada bumbung dan pintu masuk. Nabi Ibrahim a. s bersama Nabi Ismail bertungkus kumus untuk menjayakan pembinaannya dengan mengangkut batu dari berbagai gunung.

Dalam sebuah kisah disebutkan apabila pembinaan Kaabah itu selesai, ternyata Nabi Ibrahim masih merasakan kekurangan sebuah batu lagi untuk diletakkan di Kaabah. Nabi Ibrahim berkata Nabi Ismail berkata, “Pergilah engkau mencari sebuah batu yang akan aku letakkan sebagai penanda bagi manusia.”

Kemudian Nabi Ismail a. s pun pergi dari satu bukit ke satu bukit untuk mencari
batu yang baik dan sesuai. Ketika Nabi Ismail a. s sedang mencari batu di sebuah bukit, tiba-tiba datang malaikat Jibril a. s memberikan sebuah batu yang cantik.

Nabi Ismail dengan segera membawa batu itu kepada Nabi Ibrahim a. s. Nabi Ibrahim a. s. merasa gembira melihat batu yang sungguh cantik itu, beliau menciumnya beberapa kali. Kemudian Nabi Ibrahim a. s bertanya, “Dari mana kamu dapat batu ini?”

Nabi Ismail berkata, “Batu ini kuterima daripada yang tidak memberatkan cucuku dan cucumu (Jibril).”

Nabi Ibrahim mencium lagi batu itu dan diikuti oleh Nabi Ismail a. s. Sehingga sekarang Hajar Aswad itu dicium oleh orang-orang yang pergi ke Baitullah. Siapa sahaja yang bertawaf di Kaabah disunnahkan mencium Hajar Aswad.

Beratus ribu kaum muslimin berebut ingin mencium Hajar Aswad itu, yang tidak mencium cukuplah dengan memberikan isyarat lambaian tangan sahaja. Ada riwayat menyatakan bahawa dulunya batu Hajar Aswad itu putih bersih, tetapi akibat dicium oleh setiap orang yang datang menziarahi Kaabah, ia menjadi hitam seperti terdapat sekarang. Wallahu a’alam.

Apabila manusia mencium batu itu maka timbullah perasaan seolah-olah mencium ciuman Nabi Ibrahim dan Nabi Ismail. Ingatlah wahai saudara-saudaraku, Hajar Aswad itu merupakan tempat diperkenan doa.



Ingatlah kata-kata Khalifah Umar bin Al-Khattab

Apabila beliau mencium batu itu (Hajar Aswad) : “Aku tahu, sesungguhnya engkau hanyalah batu biasa. Andaikan aku tidak melihat Rasulullah s.a.w. menciummu, sudah tentu aku tidak akan melakukan (mencium Hajar Aswad).”

Nabi s.a.w menciumnya sebagaimana dilakukan nabi sebelumnya, sehingga Hajarul Aswad menjadi tempat bertemunya bibir kalangan nabi, orang soleh, jemaah haji dan mereka yang menunaikan umrah sepanjang sejarah.

Rasulullah s.a.w. juga pernah bersabda dalam hadis sahih riwayat Imam Baihaqi dan Ibnu Abbas ra bahawa, "Allah akan membangkitkan Hajarul Aswad pada hari kiamat. la da­pat melihat dan berkata-kata. la akan menjadi saksi terhadap orang yang pernah memegangnya dengan ikhlas dan benar”.

Sejarah awal mendedahkan secara kasar, Hajarul Aswad pernah pecah pada Za­man Pertengahan menjadi lapan ke­pingan batu kecil. Gugusan terbesar dikatakan sebesar buah kurma dan tertanam dalam sebuah batu besar bersalut perak berukuran 25 sentime­ter panjang dan 17 sentimeter lebar.

Menurut banyak riwayat, antara lain daripada Abdullah bin Umar bin Khattab, mengatakan bahawa Hajarul Aswad berasal dari syurga. Juga diriwayatkan dari Sa’id bin Jubair r.a daripada Ibnu Abbas daripada Ubay bin Ka’b r.a, menerangkan bahawa Hajarul Aswad dibawa turun oleh malaikat dari langit ke dunia.

Abdullah bin Abbas juga meriwayatkan bahawa Hajarul Aswad ialah batu yang berasal dari syurga, tidak ada sesuatu selain batu itu yang diturunkan dari syurga ke dunia ini. Kesemua riwayat - riwayat di atas disebutkan oleh Abu al-Walid Muhammad bin Abdullah bin Ahmad al-Azraki (M.224 H/837 M), seorang ahli sejarah dan penulis pertama sejarah Mekah.

Bagaimanapun, saintis Barat mem­pertikaikan asal-usul batuan itu. Lalu, ilmuwan Islam dari Mesir, Prof. Dr. Zaghlul An-Najjar, mengalu-alukan saintis dunia mengkaji perkara itu bagi membuktikan asal-usul Hajaru­laswad dari syurga sememangnya adalah benar.

An-Najjar meyakinkan dunia Is­lam bahawa kajian itu tidak akan me­rosakkan batuan tersebut. Justeru, Lembaga Geografi Inggeris begitu teruja menghantar seorang pengkaji mereka ke Mekah.Tiba di sana, penye­lidik itu mengambil dua sampel batu Hajarul Aswad bersaiz mikro.

Sampel itu kemudian dihantar ke makmal un­tuk diuji kaji. Hasil penelitian itu mendapati, usia batu itu adalah yang tertua di dunia dan kondisi batu itu langsung tidak sama dengan mana-mana batuan yang terdapat di bumi. Mereka kemudian mengesahkan batu Hajarul Aswad bukan berasal dari planet ini kerana ia tidak serupa dengan batuan dalam sistem suria kita. Pembuktian saintifik itu telah mengejutkan dunia Barat. Kesahihan itu sekali gus mele­takkan kebenaran dalam ajaran Islam.

Abdullah bin Amr bin As r.a (7 SH-65 H) menerangkan bahawa perubahan warna Hajarul Aswad daripada putih menjadi hitam disebabkan sentuhan orang-orang musyrik. Hal yang sama diungkapkan pula oleh Zubair bin Qais (M. 76 H/65 M).

Pada tahun 606 M, ketika Nabi Muhammad s.a.w berusia 35 tahun, Kota Mekah mengalami banjir besar yang menyebabkan kerosakan teruk pada Kaabah. Setelah selesai kerja-kerja membina dan membaikpulih semula Kaabah, timbul satu pertelingkahan dalam menentukan siapakah yang paling berhak meletakkan Hajarul Aswad pada Kaabah. Pertumpahan darah hampir-hampir berlaku di antara kabilah-kabilah di Mekah.

Melihat keadaan ini, Abu Umayyah bin Mugirah dari suku Makzum, sebagai orang yang tertua, mengajukan usul bahawa yang berhak untuk meletakkan Hajarul Aswad di tempatnya adalah orang yang pertama sekali memasuki pintu Safa keesokan harinya.

Ternyata orang yang mula-mula sekali memasuki pintu Safa adalah Nabi Muhammad dan dengan ini maka Bagindalah yang paling berhak untuk meletakkan Hajarul Aswad itu di tempatnya.Namun begitu, untuk memberi peluang kepada ketua-ketua kabilah yang lain membawa Hajarul Aswad ke Kaabah maka Baginda telah melepaskan serbannya dan menghamparkannya di tengah-tengah anggota kabilah yang ada.

Hajar Aswad diletakkannya di atas serban tersebut lalu Baginda meminta para ketua kabilah untuk memegang seluruh tepi serban dan mengangkatnya secara bersama-sama. Setelah Hajarul Aswad sampai di Kaabah, Nabi Muhammad memegang Hajarul Aswad lalu meletakkannya di tempat asalnya. Tindakan ini mendapat penilaian dan penghormatan yang besar dari kalangan ketua kabilah yang berselisih faham ketika itu.

Awalnya, Hajarul Aswad tidak dihiasi dengan lingkaran pita perak di sekelilingnya. Lingkaran itu dibuat pada masa-masa berikutnya. Menurut Abu al-Walid Ahmad bin Muhammad al-Azraki (M. 203 H), (seorang ahli sejarah kelahiran Mekah) bahawa Abdullah bin Zubair adalah orang pertama yang memasang lingkaran pita perak di sekeliling Hajarul Aswad. Pemasangan pita perak itu dilakukan agar Hajarul Aswad tetap utuh dan tidak mudah pecah.

Pemasangan pita perak berikutnya dilakukan pada 809M=189 H, Sultan Harun ar-Rasyid, Khalifah Bani Abbasiah (786-809 M), ketika Baginda melakukan umrah di Masjidil Haram. Ia memerintahkan Ibnu at-Tahnan, seorang pengukir perak terkenal ketika itu untuk menyempurnakan lingkaran pita perak di sekeliling Hajarul Aswad dan membuatnya lebih berkilat dan berkilau.

Usaha berikutnya dilakukan pada tahun 1268 H oleh Sultan Abdul Majid, Khalifah Daulah Uthmaniah ( 1225-1277 H=1839-1861 M ). Baginda telah menghadiahkan sebuah lingkaran emas untuk dililitkan pada Hajarul Aswad, sebagai pengganti lingkaran pita perak yang telah hilang.

Lingkaran emas itu kemudian diganti semula dengan lingkaran perak oleh Sultan Abdul Aziz, Khalifah Uthmaniah (1861-1876 M). Kemudian pada tahun 1331 H, atas perintah Sultan Muhammad Rasyad atau Muhammad V, ( 1909-1918), lingkaran pita perak itu diganti dengan lingkaran pita perak yang baru.

Sehingga ke hari ini, Hajarul Aswad sering dililit dan dilingkari dengan lingkaran pita perak demi untuk menjaga dan mengekalkan keutuhannya

TAOTAUAJER : Bagi yang ada kelapangan, berdoalah di sana, Insya Allah doanya akan dikabulkan oleh Allah s. w. t.. Jagalah hati kita sewaktu mencium Hajar Aswad supaya tidak menyengutukan Allah s. w. t., sebab tipu daya syaitan kuat di Tanah Suci Mekah.

- -
TAOTAUAJER - Semakin hari, perkembangan teknologi semakin Canggih. Produk Generasi terbaru memiliki satu pakej Kekuatan yang lebih besar dalam ruangan yang lebih kecil dibanding yang sebelumnya. Semuanya dibuat menjadi Serba kecil dan Serba tipis.


Photobucket

Kecil dan comel kan, di bawah nie tao ade selitkan video komputer nih

- - - - -
TAOTAUAJER - Sekarang sudah banyak kenderaan-kenderaan Malaysia yang sudah berkonsep baru dan stylo. Sebelum ini, Perodua Myvi D54T terbaru sudah di keluarkan dan dipasarkan di Malaysia. Kali nieh heboh pulak pasal Viva terbaru bakal di keluarkan.

Photobucket

Pandu.my melaporkan bahawa generasi kedua Perodua Viva akan direkabentuk berdasarkan Daihatsu A-Concept yang diumumkan di Pameran Motor Indonesia 2011 baru-baru ini

- - - - -
1TAOTAUAJER - Seorang ibu berusia dalam lingkungan 30-an di Iyin Ekiti, Nigeria melahirkan seorang anak yang kelihatan seperti gambaran makhluk asing dalam filem, lapor sebuah akhbar.

Photobucket

Ibu itu yang sudah mempunyai dua anak, hamil selama 13 bulan sebelum dia melahirkan anak ganjil tersebut di sebuah hospital di sini menerusi pembedahan pada pukul 2.15 petang pada Khamis lalu. Khanis lalu?? korang nak tau ape yang peliknyer...korang cube baca pada akhir post ini nanti.

- - - - - -
TAOTAUAJER - Masihkah anda ingat yang tao paparkan pada post awal Ramadan hari tu tentang MALAM RAMADHAN 2011 bakal INDAH DIHIASI HUJAN METEOR PERSIED Sambut Bulan Puasa 1432H . Hari nieh tao dah jumpa gambar hujan Meteor Persied tersebut.

Photobucket

Seorang angkasawan NASA, Ron Garan benar-benar menggunakan kameranya secara baik ketika mengambil gambar menakjubkan dari sebuah meteor Perseid yang terbakar saat masuk ke atmosfera bumi, melalui tetingkap Stesen Angkasa Antarabangsa pada hari Ahad, selama Fenomena hujan meteor Perseid berlaku .

Lihat gambar Fenomena Fenomena hujan meteor Perseid berlaku dibawah ini.

- - - - - - - -

TAOTAUAJER
- Allahuakbar.. kuasa kebesaran Allah, Dimana penampakan Khalimah Allah yang terbentuk di urat kaki seorang ibu yang bernama Puan Afi jelas kelihatan perkataan "ALLAH".

Photobucket

Cibe check kaki korang pulak, mane la tau..hee

Inilah kebesaran Allah, ape yang cuba di sampaikan korang pikir-pikirkan lah

- - - - - -
TAOTAUAJER - Kesian dan kepelikan jugak melihat seorang wanita ini, apabila kaki nyer menjadi terbalik selepas di timpa kemalangan.


Tah kemalangan camner la sampai ley jadi camnih, first time tengok camnih
lihatkan lagi gambar di bawah ini

 

Dah macam kaki burung dah nampak nyer. Kesiann kan dah bengkok camtoh



Operasi pembedahan yang berjaya, kakinya diluruskan dan tulang lebihan lututnya dikeluarkan. Tendon di kakinya pula telah dipanjangkan oleh pakar bedah untuk membenarkan dia untuk berjalan. 


- - - - - - -

TAOTAUAJER - Pernah tak korang terfikir kalau bumi nie ade dua bulan, pastinyer setiap malam adalah lebih terang dari biasa. Kalau korang nak tau, sewatu ketika dahulu sememang nyer bumi mempunyai 2 bulan.

2 Bulan mengelilingi bumi sewaktu ketika dahulu, tapi kenape sekarang bulan ade satu jer??

- - - -
TAOTAUAJER - Wow, Segumpal awan ajaib yang menakjubkan jatuh dan terakam kamera di kawasan berpasir di Uni Emirat Arab. Pelik jugak, kalau awan jatuh mesti ditiup angin dan ilang tapi nie macam kapas pon ader.


Papepon korang saksikan video dibawah ni.


Bestnyer tengok dye dapat peluk awan tu....


Pada video selama 3.5 minit ini korang nampak sebuah awan putih kecil (macam awan guling dalam citer Dragon Ball) tu yang terbang rendah di atas dataran hijau seperti gumpalan besar kapas, lalu jatuh ke tanah, menggelinding, dan tersangkut di pagar. Kejadian ini berlangsung di kawasan subur Bida Faris, tepat di sebelah timur kota oasis Al-Ain.



Lelaki itu berkata:
"Aku tidak akan percaya ini (jika) saya tidak melihatnya dan menangkapnya. Saya yakin ini adalah sebuah keajaiban yang menggambarkan kuasa Tuhan." Allahuakbar~

TAOTAUAJER : Fenomena yang pelik tao pon tak tau camner kejadian ini boleh terjadi dan berlaku.

- - - - - - -




TAOTAUAJER - Apakah pelik, dengan sedia ada lidah yang telah dikurniakan tuhan demi nak fasih bertutur bahasa korea seorang gadis memanjangkan lidahnyer.

Seorang mahasiswi yang bernama Rhiannon Brooksbank melakukan perkara aneh dengan memanjangkan lidahnya supaya cita-citanya dapat terpenuhi, beliau ingin pergi ke Korea apabila dia lulus study nyer nanti.

- - - - -
TAOTAUAJER - Nie lagi satu ancaman dari Anonymous, dimana kumpulan serpihan penggodam terkenal Anonymous mengumpulkan sokongan, semalam dalam rancangan untuk ‘membunuh’ rangkaian laman sesawang sosial, Facebook.

Saksikan rakaman video YouTube dilabel sebagai mesej daripada Anonymous mendakwa ‘Operasi Facebook’ akan berlangsung pada 5 November untuk memusnahkan rangkaian sosial itu kerana mencemari hak peribadi penggunanya. Ingin tahu selanjutnyer?

- - - - - - - - -
TAOTAUAJER - Dulu penah heboh pasal kucing yang mengonggong macam anjing skunk tao nak tunjukkan pulak satu video dimana seekor anjing mengatakan "I Love U Satan".

Pelik jugak, kenape eh anjing tersebut mengatakan "I Love U Satan" ?? Kita saksikan video di bawah ini.

- - - -

TAOTAUAJER
- wow nieh tao nak tunjukkan satu fenomena yang first time terjadi dan first time terjadi dan first time jugak korang ley dapat tengok dimana satu komet yang besar menghentam matahari.

Photobucket

Korang mungkin perlu menunggu tahun kira-kira 4.55billion tahun untuk melihat sesuatu yang jarang-jarang berlaku. Saksikan video dibawah satu komet menghentam matahari korang jangan kedipkan mata buat beberapa saat untuk melihat fenomena yang jarang-jaran berlaku ini.

- - - - - -
TAOTAUAJER - Adalah satu isu yang sedang hangat diperkatakan tentang Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara. Semalam tao ade post pasal pembongkaran identiti sebenar Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara tersebut.

Kali nih tao terjumpa pulak artikel dimana Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara mengamuk di Google+


Dalam post yang dikeluarkan oleh Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara di Google+ mengenai ketidak puasan hati terhadap kumpulan Gaysec tersebut tentang pembongkaran identiti sebenar Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara. Tah ape minah nih merepek, korang baca kat bawah nih.

- - - - - - -
TAOTAUTAJER - Peneliti di Kanada mengaku membangunkan komputer yang mempunyai ketebalan setipis kertas. Komputer ini akan sangat fleksibel hingga boleh dilipat dan ditaruh di saku.

Menurut keterangan universiti itu, peranti ini digambarkan sebagai 'komputer' sekaligus 'smartphone'.

- - - - - -
TAOTAUAJER - Masih kah korang ingat pasal kes seorang makcik keji islam di Wordpress dan juga di Facebook yang menggunakan nama 'Hajjah Sitt Al-Wuzara' dulu pernah tao postkan.

Kalau korang nak tau pembongkaran ini telah di dedahkan oleh salah satu team hacker yang berjaya di malaysia iaitu kumpulan [GaySec].

Inilah laman web Hajjah Sitt Al-Wuzara yang di war-warkan
Bagi korang yanh nak tau...korang boleh la tengok sape kah sebenar nyer "Hajjah Sitt Al-Wuzarah nih di bawah nih.

- - - - - - -
TAOTAUAJER - Pernahkah tak korang terpikir untuk meminum air kencing sendiri,..?? mesti korang jijik mendengarnya dan tak akan meminumnya, tapi ade satu daerah nieh yang ada buat macam tu.

Photobucket

Ketahui lagi dibawah ini dan saksikan video tips survival tao sharekan pade korang

- - - - -
TAOTAUAJER - Owh Memang Giller pelik la kejadian nieh, tah macam mana di CANNOCK, Britain - Perut seorang gadis, Kerri Dowdswell akan membesar seperti dia sedang hamil setiap kali selepas makan.

Tapi, perut gadis berusia 23 tahun tu akan kembali kepada keadaan normal beberapa jam selepas itu.

- - - - - -
TAOTAUAJER - Kalau korang nak tau berdasarkan fakta mengenai buah-buahan di duna nieh, “terdapat lebih 1200 jenis tembikai yang tumbuh seluruh dunia dalam 96 negara”. Di sin tao nak kongsikan satu jenis tembikai iaitu tembikai paling kecil di dunia. Ia diberi nama “pepquinos” dan tumbuh di Amerika Selatan.


Lihat lah betape kecil nyer tembikai tersebut, geram betul rase nak kunyah-kunyah jer buah nieh. Harap-harap manis la eh..hehe

- - -
TAOTAUAJER - Di London , Ikan gergasi albino ini tertangkap dan membolehkan seorang pemancing warga Britain mencatatkan rekod baru.

Chris Grimmer (kiri) bersama dua rakannya menunjukkan ikan keli albino yang ditangkapnya.

- - - - -